Plattdüütsch in Kinnergöarns en SpöllkringeFöar eäre Möijte bij’t Leären en Wietergewen van de plattdüütsche Sproake bint an’n 28. Juni 2011 sess Kinnergöarns en Kinnerspöllkringe döar denn Landkreis Groafschup Bäinthem tohoape met denn Groafschupper Plattproater Kring uttekend wödden.Dat bint: de Kinnergöarns ut’t Wauld en denn Kläinen Löchttoarnt ut Emmelkamp, de Kinnerspöllkringe Kläine Wolke ut Halle en Sünneküken ut Wielen en denn Kinnergoarn Kläinen Seestern ut Väildhusen en denn Kinnerspöllkring ut Emmelkamper Wösten. De lesten bäiden hebbt doarföar, dat se noch lück meär doot, to eäre Urkunde noch extra ’ne Plakette kregen, de se bij eären Kinnergoarn of Spöllkring buten dranmaken könnt. Dann kann et ock elk seen.Ne Jury, de ut Fenna Friedrich, Albert Rötterink, Heidrun Schulte-Westenberg en Hermann Wilmink bestüind, heff doarföar Froagebögen, de man an heel wat Kinnergörns en Spöllkringe vestürt hadde, utwertet en de besten utsöcht.De Eerungen doarto heff föar denn Landkreis de Stellvetreterin van’n Landroat, Helena Hoon ut Gillhuus, en föar denn Groafschupper Plattproater Kring Vöarsitter Albert Rötterink ut Emmelkamp vöarnömmen.Doarto kann man de Kinnergöarns en Kinnerspöllringe van Hatten gratuleeren.Dat hebbt se vedent en dat spornt an, wietertomaken., ock föar alle annern. Doon dat leert.Albert Rötterink |
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GN Grafschafter Nachrichten vom 1.7.2011 | ||||
„Platt proaten“ von Kindesbeinen an Auszeichnung für sechs zweisprachige Kitas |
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ko Nordhorn. Für ihren Beitrag zur Förderung der plattdeutschen Sprache sind am Dienstag sechs Kindergärten und Spielkreise durch den Landkreis Grafschaft Bentheim in Zusammenarbeit mit dem „Groafschupper Plattproater Kring“ ausgezeichnet worden. Bereits 2007 hatte sich die Platt-AG der Grafschaft Bentheim mit Erzieherinnen getroffen, um sich über Möglichkeiten zu unterhalten, in ihren Einrichtungen die plattdeutsche Sprache zu fördern. Im vergangenen Februar schickte die Platt-AG dann einen Fragebogen an einige Kindergärten und Spielkreise. Abgefragt wurde darin unter anderem, mit wie vielen Kindern außer Hochdeutsch auch Plattdeutsch gesprochen wird, wie hoch der Zeitanteil ist und mit welchen Methoden gearbeitet wird. |
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